Центр раннього інтелектуально-естетичного розвитку

Класи для гіперактивних дітей

Покоління з моторчиком!

     У спілкуванні з гіперактивною дитиною прийдеться відмовитися від слова "не можна" - для нього це пустий звук. Зате такі діти добре реагують на схвалення - дитину потрібно хвалити кожний раз, коли йому вдалося закінчити справу до кінця. Забороняючи щось , потрібно обов'яково пропонувати альтернативу, наприклад, дитина починає рвати шпалери - дайте непотрібний листок паперу. Виплеснути надлишок енергії допоможуть "агресивні" ігри - дитині треба дозволяти бити палкою по землі, пхати щось, кричати у відро. Граючись з такими дітьми, краще не користуватись червоними, оранжевими іграшками - ці кольори підвищують їхню активність.
     Спеціально розроблені уроки з піском, водою, пластиліном, малювання фарбами без кісточки (пальчиками чи долонями). Такі заняття дуже корисні таким дітям , вони знімають напругу.
     "Світлинка" допомагає "суперзарядженим дітям":
-  направити енергію в потрібне русло (від ніг до голови), привчити до дисципліни, уваги, вмінню спілкуватись,
-  невпевненим - повірити в себе, свої сили, зконцентруватись,
-  істеричним - усунути істерику, або справитися з нею,
-  гіперактивним - зняти агресію, налагодити самоконтроль, почути старшого, вчасно загальмувати,
-  всім - дружити, грати в парі і діяти в команді.
Куди дівати цю енергію?
Активний спортивний і комунікативний розвиток дітей 2-3, 4-5, 6-7 років.
               I етап
Програма для гіперактивних дітей для того, щоб дитина:
- отримувала радість і користь від руху,
- вміла направити енергію в потрібне русло,
- вміла грати , спілкуватись і діяти в команді,
- сама, без примусу, хотіла вчитися, творити,
- вміла терпіти труднощі , прагнути до цілі і відповідати за результати.
               II етап
Комунікативний розвиток дітей.
Пройшовши перший етап спортивної підготовки , дитина вже навчиться контролювати себе - набуває навиків дисципліни (тобто уваги). А наслідком цього, через дитячі спортивні заняття, дитина набуває вищі, порівняно з іншими дітьми , здібності до сприйняття і засвоєння матеріалу.
Діти у ранньому віці егоцентричні, несімейне коло спілкування відіграє незначну роль у їхньому житті, тому діти майже не цікавляться встановленням відносин з собі подібними.
Головні задачі занять в "Світлинці" - показати дитині не тимчасову вигоду, а важливість , переважно від взаємодії з партнерами - дітьми і вчителем. На принципі: я виграв і ти виграв будується спілкування у нашій школі.
Рік проходить і дитина змінюється, дитяче спілкування разом з дитячим спортом відходить для нього на другий план, так як вміння ходити , говорити, виникає відчуття, потреба у вираженні того внутрішнього джерела, який є в кожному з нас , але яке помічають лише одиниці, покриваючи його густою пеленою із буденних проблем. Дитина , яка пройшла підготовку з дитячого фізичного розвитку і дитячого комунікативного розвитку, набуває впевненності і характеру, свідому дитячу творчість.